piątek, 4 października 2013

1. Tak więc z bloga ;3

Cześć !
Pewnie większość co weszła znalazła link na moich dwóch innych blogach ;

1. O MineCraft'cie ; http://mclisekk.blogspot.com/
2. I o Koniach ; http://lisekknakoniach.blogspot.com/

Lecz Ten blog będzie zupełnie inny ! Zrobiłam go w nagrodę i z uciechą za ponad 100 wejść na moim blogu nr. 1 który powstał jako pierwszy ! ;)

W tym blogu będę opisywać moje dni. Będzie to na rodzaj pamiętnika ;)

O mnie;

Nazywam się Laura. Mam 12 lat, chodzę do 6 klasy. W mojej klasie są ułomy xD. Interesuję się piłką nożną i jazdą konną. Uczęszczam na teningi piłki nożnej, oraz jeżdżę na zawody jazdy konnej. Uczęszczam również do stajni (nie powiem gdzie ;P). Mieszkam w Grębocinie [Takie zadupie koło Torunia, Toruń jest koło Bydgoszczy jak coś xD] Mam hodowlę owczarków niemieckich. Mam patyczaki Luna, Niall, Dazy, Skarpetka i Budyń. Mam suczkę cocker spanielkę, oraz kocham Budyń xD I tym samym nie lubię kisielu ! Bleeeeeeeeeeee ! :D

To na tylę o mnie ! ;3 Moje zdjęcie łapać i czekać na nowy post kochani ! Buziaki Laura ! :* \/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz